Известие

Collapse
No announcement yet.

Разход на масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Относно смяната на гарнитура на капак на ТС Доко, слага се без грам силикон и не тече, там болката е друга, като се видим ще ти обясня детайлно, а тука мисля да отворя отделна тема. Отделно от това разните течове дразнят и цапат, но не оттам идва голямата загуба на масло. За да ти се губи по литър на 2000км от течове трябва да правиш локви където спреш
    Явно нашия общ бивш майстор не ги е знаел тънкостите при смяната, след като ми сложи новата гарнитура се разтече три пъти повече, при рекламацията си я намаза със силиконец и се оправи Картинката под капака ми беше същата като на колегата.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      аз съм с 15W50 синтетика и да ти кажа няма разлика от 10W40.
      Аз не мисля че това са разлики дето шофера може реално да усети.......знаеш подсъзнателно че си сложил нещо по добро, и си търсиш причини да си мислиш че е по добре.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
        Явно нашия общ бивш майстор не ги е знаел тънкостите при смяната, след като ми сложи новата гарнитура се разтече три пъти повече, при рекламацията си я намаза със силиконец и се оправи Картинката под капака ми беше същата като на колегата.
        Оф айде отварям тема, за Тяната ли говориш?

        ---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:19 ----------

        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Аз не мисля че това са разлики дето шофера може реално да усети.......знаеш подсъзнателно че си сложил нещо по добро, и си търсиш причини да си мислиш че е по добре.....
        хах май май . . нещо такова се получава
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Оф айде отварям тема, за Тяната ли говориш?
          Аха, ма това беше на 156-цата, между другото и ГТВ-то се поразтече след последното екстремно прибиране от Сф. Скоро ще те навестявам.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
            Много се извинявам за оффа, ама наистина ли повечето ТС-и на резервоар и половина дърпат и 20лв за масло,тая кола не и трябва смяна на масло в такъв случай то още на 4000км се е подменило грубо казано.....
            При мен селения 20 к доливам един литър за една смяна 18 - 20 000км ,Кастрол магнатек 10 в 40 почна да го гори на 12 хляди явно си зависи и от маслото .
            sigpicAlfa 155 2.0 16v

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
              При мен селения 20 к доливам един литър за една смяна 18 - 20 000км ,Кастрол магнатек 10 в 40 почна да го гори на 12 хляди явно си зависи и от маслото .
              Пич кви 20000км, аз на 8000 вече съм купил масло и макс до 10000. Да не ти казвам в щатите на колко хвърлят чорбата Тва са навици на италянците, за т'ва ревем от гаден талянски внос.
              Last edited by Доко; d.m.y г., 07:49.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от 156Selespeed
                Ааааа само да ползвам темата Колко масло наливате при смяна?По книги (по аутодата) излиза 4.4 литра,а моята на 4.1 и май се препълни и ще точа ...
                Цедеше се 3 4 часа на канала,раздрусвана какво ли не да излезе ..при предната смяна пак ми бяха надиплили догоре маслото а искам да го сваля малко под максимума да стои...
                Или... ми показва грешно щеката?!
                4 литра няма да ти стигнат трябват ти малко повече от 4 литра вземи си 5 или 6 литра в зависимост опт разфасовките. А з амеренето на новото на маслото нали знаеш на равно място студен или непален поне 10-15 ,ин двигател вадиш щеката забърсваш я пъхаш вадиш и гледаш.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                  Пич кви 20000км, аз на 8000 вече съм купил масло и макс до 10000. Да не ти казвам в щатите на колко хвърлят чорбата Тва са навици на италянците, за т'ва ревем от гаден талянски внос.
                  Абсолютно, 8к и маргарина е за хвърляне......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Имам познати в Ауто Италия и при обсъждането на тези алфи и двигателите им, хората, които ги ремонтират казаха, че е съвсем нормално да горят масло. Все пак бил "спортен двг".

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Degree Покажи съобщение
                      Със сигурност не тече от капака на клапаните, защото гарнитурата е нова. При каране на високи обороти вътре започва да мирише на изгоряло масло и на същото място се вижда как излиза масло. Дали е възможно да губи от гарнитурата на главата?
                      Не бъди сигурен в това, защото е много възможно капака да е леко крив. И това в съчетание с не особено добра гарнитура, води до теч. Лошото е, че няма как да се шлайфа този капак, защото има улей отдолу, затова трябва да се слага само хубава гарнитура и ако се наложи малко циганска работа - леко силикон за да уплътни и да не пуска.
                      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                      Alfa Romeo 156, 2.0TS

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от dvoinikat Покажи съобщение
                        Имам познати в Ауто Италия и при обсъждането на тези алфи и двигателите им, хората, които ги ремонтират казаха, че е съвсем нормално да горят масло. Все пак бил "спортен двг".
                        Там няма хора, дори и монтьори, които да зная какво правят и да го могат!
                        Представям си какви ги говорят на собствениците на Мазерати Там сигурно х 20л./1000км ще е нормално
                        Нормално е от смяна до смяна (8-10 000 км) да не доливаш, а не че си харчели масло ... то всяка кола харчи масло, въпросът е колко

                        ---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 12:58 ----------

                        Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
                        Те кво пише черно на бяло в книжката за 147
                        МАХ разход 400мл/1000км!
                        Докато се разработва!
                        Отделно разходът зависи от начина на каране, но надали колегата я кара в лютеницата - тогава ще реве от висок разход на бензин, не на масло
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                          Пич кви 20000км, аз на 8000 вече съм купил масло и макс до 10000. Да не ти казвам в щатите на колко хвърлят чорбата Тва са навици на италянците, за т'ва ревем от гаден талянски внос.
                          По препоръка на производитела се ползва селения 20к която се сменя на 20 К или веднъж годишно което настъпи по рано. SELENIA STAR за MITO,Brera,159 се кара 30 000 км ,при камионите пък URANIA 100k се сменя на 100 000 км ти като искаш на твойта кола си го сменяй всяка седмица или на всеки 5 километра
                          sigpicAlfa 155 2.0 16v

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                            По препоръка на производитела се ползва селения 20к която се сменя на 20 К или веднъж годишно което настъпи по рано. SELENIA STAR за MITO,Brera,159 се кара 30 000 км ,при камионите пък URANIA 100k се сменя на 100 000 км ти като искаш на твойта кола си го сменяй всяка седмица или на всеки 5 километра
                            Пак ми става весело,ма щом казва производителя, не споря
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 16:13.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                              По препоръка на производитела се ползва селения 20к която се сменя на 20 К или веднъж годишно което настъпи по рано. SELENIA STAR за MITO,Brera,159 се кара 30 000 км ,при камионите пък URANIA 100k се сменя на 100 000 км ти като искаш на твойта кола си го сменяй всяка седмица или на всеки 5 километра
                              Колега замисли се на какви години са ни автомобилите... и начина им на каране преди това не е известен на никой настоящ собственик! Не мисля,че е удачно на стара кола маслото и да се сменя на повече от 10 000км... Аз моята я карах с 20к... а сега съм с Selenia Racing 10W60...Решението взех лятото като видях,че 20к е редичко като вода на летните жеги...и мисля,че 10w60 е идеалният вариант и наи-вече за през лятото, защото двг-то държи постоянно високи температури.
                              Last edited by Jorkkoo; d.m.y г., 16:24.
                              ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                                Докато се разработва!
                                Отделно разходът зависи от начина на каране, но надали колегата я кара в лютеницата - тогава ще реве от висок разход на бензин, не на масло
                                Просто си мисля на глас... Значи има си заглавие темичката "Engine oil consumption" и пише "Max engine oil consumption is usualy 400 grams every 1000km." и точка. Демек харчи си двигателя по толкоз максимално. Отдолу вече на нов ред има пояснение...: " therefore engine oil consumption may be considered stabilised only after the first 5000-6000 km."
                                Аз както го прочитам тва ми става ясно че по време на разработката може да не е точно както е описано с въпросните 400г. и след 5000-6000км. вече се стабилизира харченето на масло и то застава с посочените граници, а не че престава да харчи...
                                Ся вярно че са го сложили под общ знаменател JTD и ТС... ама май тва написаното напрактика се отнася за бензинките... И на моя дизел който имах не близваше от смяна до смяна, но с ТС-то ако се настъпва не е така.
                                Last edited by Gh0stRider; d.m.y г., 16:30.
                                147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                                Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                                156 2.4 JTD - ex

                                Comment

                                Working...
                                X